stand by w monitorze

Autor: KSX (krzychu_at_ppcor.org.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 08:41:35 MET DST

w skrócie: czy można tak zrobić, żeby po zamknięciu w98SE monitor się
wyłączał (gasła dioda), a po włączeniu przyciskiem power w kompie włączał
się tez monitor.

czy jest możliwe (chciałbym) żeby bo zamknięciu systemu W98SE monitor się
wyłączył?
chodzi o to, żeby zgasła całkowicie dioda w monitorze (a nie tylko
przełączyła sie z zielonej na pomarańcz)?
w instrukcji do monitora napisano, że po wyłączeniu kompa, monitor
przechodzi (zależnie od ustawień w Biosie kompa? nie wiem) w jeden z 3ch
stanów: stand by (pobór energii max 15W), suspend (15W) i off (8W -moim
zdaniem dużo jak na off), przy czym dioda zawsze przełącza się na pomarańcz,
ja chciałbym żeby zgasła całkowicie i pobór był w okolicach 1W - tak jest w
telewizorze.
monitor likom K3074
płyta msi k7t turbo
graf geforce2mx
obud codegen 300W ATX
zasilanie monitora przedłużaczem z obudowy kompa
w biosie ustawiłem jakis energy saving na DPMS, albo na v sync off i h sync
off
monitor obsługuje te tryby

pozdrawiam
                                    KSX