Re: Problem z AMD K6-2

Autor: Gregorek (gregorek_at_kki.net.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 08:38:39 MET DST

Użytkownik "Wojtek B." <insel_at_ks.onet.pl> napisał w wiadomości

> procedury
> Witam ,tak przestrzegałem procedure instalacji bo nie jest to moja
pierwsza
> instalacja w podobnej konfiguracji .
> Ale dzięki za sugestie.

To mam jeszcze parę sugestii:
- czy po instalacji sterowników instalowane są DirectX (proponuję v.7)
- czy w BIOS opcja Assign IRQ to VGA - ustawiona jest na enabled?
- czy w BIOS wyłączona jest opcja cachowania video?
- bardzo dobre są sterowniki Fachman 1.15, może one coś pomogą.
Powodzenia, na razie innych pomysłów nie mam.
Gregorek