Re: VIA i USB

Autor: Piotr Krauz (housik_at_box43.pl)
Data: Tue 08 May 2001 - 23:02:22 MET DST

sproboj zainstalowac tablet na kazdym porcie z osobna, mialem przypadek z
kamerka ze po zainstalowani i wyciagnieci i ponownym wlozeniu widzial nowe
uzadzenie i znowu trzeba bylo dawc sterowniki za kazdym razem
(zainstalowanie jej w kazdym porcie z osobno pomoglo, ale obawiam sie ze
masz powaznieszy problem), sprawdz jakies inne uzadzenie na usb np. skaner
czy dziala bo jesli nie to moze padl ci port
housik
Użytkownik Paweł Walczak <pawwal_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9d78ms$re1$1_at_news.tpi.pl...