Re: VIA i USB

Autor: Paweł Walczak (pawwal_at_kki.net.pl)
Data: Tue 08 May 2001 - 00:45:21 MET DST

> Jaka ta plyta - nazwa ?

Staruszek: Shuttle Spacewalker HOT-661V (bodajże - taką dostałem instrukcję
z komputerem)

> Jakie ustawienia w BIOS`ie ?
tzn.?

Prześledziłem chyba wszystkie wątki na forum w serwisie WWW VIA (jak tam
wyraźnie widać - nie tylko ja mam takie problemy), porady USBmana i jeszcze
kilka innych witryn tego rodzaju. Żadne rozwiązanie u mnie nie poskutkowało
(albo nie było możliwe do zrealizowania - np. brak odpowiednich opcji w
BIOS-ie). Zaczynam powoli tracić nadzieję.... ;(

Pozdrawiam,
Paweł Walczak