Re: Dziwny cd rom

Autor: Piotr Krauz (housik_at_box43.pl)
Data: Tue 08 May 2001 - 22:50:15 MET DST

ostatecznoscią jest proba kalibracji cd ,ale mozesz zastosowac programi do
programowego zmniejszania predkosc cd-romow, bedzie wtedy wolniejsz ale nie
bedzie mial az takich problemow z odczytem no i bedzie hodzil ciszej :)
niestety nie podam ci zadnej nazwy bo mialem ten program jakies pol roku
temu i juz nie pamietam jak sie zwal ( jest ich kilka i nie na kazdym cd to
dziala)

pozdowienia
housik

Użytkownik lukas3339 <lukas3339_at_kulturystyka.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9d9bjr$2n0$1_at_news.tpi.pl...