Re: via133 vs. intel

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Tue 08 May 2001 - 21:29:52 MET DST

Niejaki(a) Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w grupie pl.comp.pecet
doznal olsnienia i napisal:
> Hi,

> ABQ to procesor na napięcie 3.52 V (VRE) i zalecana temperaturę powierzchni
> w czasie pracy mniejsza niż 60 deg C. Obudowa ceramiczna :)

fajno :) i tak ze skladak jej wymienie to co ma, bo ma maluski (wysokosc
niecaly centymetr) radiator i jeszcze mniejszy wiatrak :) kupie taka
sztuke jak do emilki,i bedzie mial max 30^C ;) a 20^C w zimie (bo ja mam
caly czas okno otwarte dla wentyalcji ;) ).

> Warto zawsze spróbować na niższym napięciu. Niektóre (ale pojedyncze)
> egzemplarze ABx chodza na 3.4 V lub nawet 3.3 V, jednak akurat mój
> na 3.3 V wieszał się fatalnie (i to bardziej pod WinNT niż pod Win9x),
> na 3.4 V było dużo lepiej, ale też się sypał, natomiast na 3.5 V już
> działał idealnie, po wieledziesiąt godzin bez restartu.

nie bede testowal. jest to jedyny procek, ktory w dorotke pasuje i nie
chcemy kupowac nowego... bedzie 3.5 bez przekretow i jush :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__txt by: MGB - pl.comp.pecet "Mi (...) padl Asus A7V, zepsula__|