Re: soltek + D750@930 + wysoka temperatura

Autor: Adam Czajka (adamc_at_snn.com.pl)
Data: Tue 08 May 2001 - 14:45:19 MET DST

hey

MGB wrote:

> [ciach] ThermalTake Volcano II - 84 zeta... bardzo dobry

wlasnie znalazlem maila:

> Ma'Lou wrote:
> Hi
> Kupilem sobie Volcano II....wszystko cacy.....tylko dlaczego on jest
> taki
> glosny.....czy u was tez jest taki glosny....nawet jak wyjde z pokoju
> zamkne drzwi to go slysze (slabo, ale slysze)
> Czy to normalne?
> Wczesniej mialem spire, ktory byl sporo cichszy.

i powiem ze sie troche wystraszylem, mam juz swoje
lata, zona, dzieci i male mieszkanie, a chcialbym
czasem zapuscic flaska na noc, spac spokojnie i nie
widziec jak rano zona smutnie na mnie patrzy
niewyspanym wzrokiem - lubie ta dziewczyne!

czy moze jest jakis wiatrak stanowiacy kompromis
miedzy wydajnoscia, a generowanym halasem?
nie musze znowu tak strasznie krecic tego proca.

z gory dziekuje

Adam Czajka