Re: soltek + D750@930 + wysoka temperatura

Autor: Pawel Boguszewski (pmbogusz_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 16 May 2001 - 02:27:40 MET DST

Adam Czajka wrote:

> i powiem ze sie troche wystraszylem, mam juz swoje
> lata, zona, dzieci i male mieszkanie, a chcialbym
> czasem zapuscic flaska na noc, spac spokojnie i nie
> widziec jak rano zona smutnie na mnie patrzy
> niewyspanym wzrokiem - lubie ta dziewczyne!
>
> czy moze jest jakis wiatrak stanowiacy kompromis
> miedzy wydajnoscia, a generowanym halasem?
> nie musze znowu tak strasznie krecic tego proca.

Ja do AMD stosuje coolery Spire. Wiatraczki 6 cm sa w miare ciche.
Cakiem niezle radiatory - lekko podciete, nie zaczepiaja o plyte (te
&*%^$#!! kondensatory). Zapinka w sam raz, dobrze trzyma ale nie trzeba
jej mlotkiem i meslem zapinac. Oczywiscie oryginalna gumke trzeba
benzyna zmyc i przesmarowac silikonem H.
Jak sie da to warto dolozyc cichy wiatrak do obudowy na wywiew - pare
stopni w dol pojdzie na pewno.
dobranoc!

--
Pozdrowionka