Re: Czy jest możliwe odzyskanie plików po fdisku

Autor: Steve (steve_at_gip.com.pl)
Data: Tue 08 May 2001 - 14:47:07 MET DST

Użytkownik <barteklo_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Wysyłam po raz drugi dzies poprzednie zginął w otchlaniach internetu.
> Jak w pytaniu czy jest możliwe odzyskanie danych po fdisku.
> Jezeli tak to jakimi programami lub narzedziami.
> Prosze o nieodsylanie do firm brak pieniedzy :(

Jeśli było więcej niż jedna partycja to dane z pozostałych są możliwe do
odzyskania (w większości) jeśli nie został dysk ponownie podzielony w sposób
nadpisujący początki partycji (oprócz pierwszej).
Dane z pierwszej są prawie pewne do kosza... niestety. Chyba że partycje nie
zostały sformatowane komendą format !!!!
To wtedy wysstarczy odzyskać ustawienia tablicy partycji i w przypadku FAT32
odtworzyć sektory startowe partycji (jeśli zostały zamazane) z sektorów
backup'owych (o ile pamiętam to sektor 7 partycji przechowuje sektor 1).

--
Steve