Re: problemy z nagrywaniem dyskietek

Autor: Konrad Brywczyński (bryw_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 08 May 2001 - 13:00:31 MET DST

 Użytkownik "Gregorek" <gregorek_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości news:9d74s1$gbo$1_at_news.onet.pl...

 | Witam!
 | Aby być całkowicie pewnym wystartuj system w DOS-ie (jakimkolwiek, najlepiej
 | 16-bitowym, ale może być ten z Win95 lub 98), może być z dyskietki (dobrze
 | by było mieć obsługę CD, jako źródło kopiowania plików) i jakiś mały plik
 | skopiować na dyskietkę. Jeśli to się nie powiedzie, to z dużą pewność można
 | stwierdzić, że to wina sprzętu.

 Odpaliłem DOS z CD-ROMu instalacyjnego Win98. Potem włączyłem Dos-Navigatora
 z twardego dysku, skopiowałem bez problemu spory (ok. 700k) plik exe (windowsowy).
 Bez problemu potem ten program uruchomiłem potem w windowsie.

 Acha, mówiłem, że podmieniałem kabel, ale żaden z nich nie jest fabrycznie nowy.

--
Konrad J. Brywczyński
"Nie tylko rozmiar sie liczy! Każda dziewczyna ci to powie."