Re: Odp: AOC - czy kupować?

Autor: Marcin Nurek (nurkov_at_interia.pl)
Data: Mon 07 May 2001 - 21:51:56 MET DST

Użytkownik "Hiszpan" <hiszpan_at_kolos.math.uni.lodz.pl> napisał w wiadomości

>Na karcie VOODOO II czesto mialem tzw. efekt "mory"
> - czyli pokazywala sie taka siatka pola elektromagnetycznego szczegolnie
> w rogach monitora! Bardzo mnie to wkurzalo ze chcialem nawet monitor
> reklamowac!!! Ale jak wlozylem w slot GF2 MX - monitor jakby odzyl!

Podlaczam sie do tego jakas porzadna karta by sie przydala do tego monitora,
mam AOC 7Glr od dwoch lat bez zadnych awarii, za ta cene nie ma lepszego.
Moja grafa to Matrox Millenium G400 a jak ogolnie wiadomo w 2D to ona nie ma
sobie rownych, no moze poza Ati radeon. Pracuje na co dzien w 1024x768 w 100
Hz i bardzo sobie chwale. Na monitor mam 3 lata gwarancji. Wazne jest aby
dany egzemplarz obejrzec w sklepie przed kupnem.

--
Uszanowania ze Szczecina
nurkov_at_interia.pl