Re: problem: płyta pod Durona i grafika Matrox G400

Autor: Marcin Nurek (nurkov_at_interia.pl)
Data: Mon 07 May 2001 - 21:36:41 MET DST

> Witam, czy ktoś może rozwiązał następujący problem:
> płyta ECS K7VZA (ewentualnie Abit AK33 - innych nie sprawdzałem) z kartą
> grafiki Matrox Millenium G400 i systemem Windows 98. W tym układzie działa
> tylko po wyłączeniu pod Windowsami (wydajność grafiki) akceleracji
> sprzętowych, ewentualnie przy zachowaniu podstawowej - jeden ząbek w
prawo.

Sam posiadam D750 na solteku na kt133 i grafe matrox g400 i absolutnie
zadnych problemow nigdy, przetestowalem ja swojego czasu na win95, win98,
win98se, aktualnie na win2000pl i bardzo sobie chwale. Kolory idealne,
kontrast i ostrosc tez. Drivery przerabialem rozne od wersji beta po te z
certyfikatem microsoftu i bez problemow. Sprobuj moze wlasnie tych driverow
(WHQL-o ile sie nie myle to maja oznaczenie). A moze karta ma podkrecona
pamiec? Ja mam dodatkowy wentylator na radiatorze. Masz od dawna ta grafe,
morze jest zwalona?

--
Uszanowania ze Szczecina
nurkov_at_interia.pl