Re: Odp: AOC - czy kupować?

Autor: Hiszpan (hiszpan_at_kolos.math.uni.lodz.pl)
Data: Sat 05 May 2001 - 18:59:29 MET DST

> dwoch moich kumpli ma i jest zadowolonych
> najlepsze w tej cenie
> oczywiscie trzeba miec dobra grafike

Z tym sie zgodze w 100 % bo sam mam AOC 17" Glr i mam doswiadczenie w
uzywaniu tego sprzetu. Na karcie VOODOO II czesto mialem tzw. efekt "mory"
- czyli pokazywala sie taka siatka pola elektromagnetycznego szczegolnie
w rogach monitora! Bardzo mnie to wkurzalo ze chcialem nawet monitor
reklamowac!!! Ale jak wlozylem w slot GF2 MX - monitor jakby odzyl! Tak
ostrej i kolorowej grafiki to on jeszcze nie wyswietlal! Monitor jest
naprawde OK jesli dysponujemy lepsza karta graficzna!