Re: wolniejszy dysk z driverami udma

Autor: Luka Vandergaart (nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid)
Data: Sun 06 May 2001 - 23:06:39 MET DST

-~*Peter Riley*~- <da whatever>

> Nie rozsmieszaj mnie.
> Uruchamiam test, pokazuje wynik 10xxx, instaluje drivery via, odpalam
> test i mam 8xxx i chcesz mi wmowic, ze test jest niemiarodajny, a dysk
> pracuje szybciej? No to gratulacje.

Chce Ci tylko unaocznic, ze Sandra nie jest dobrym testerem. Wcale nie
powiedzialem, ze pracuje cos szybciej - sciagnij HDTacha i przetestuj bez
i z VIA IDE 3.1 (miniportem) i dopiero wyciagaj wnioski.

> atsd rozwalaja mnie tego typu komentarze kogos kto uslyszal od drugiego
> madrego, ze jakis benchmark jest "niemiarodajny"

Nie uslyszal a wielokrotnie testowal po prostu - Sandra jest IMHO nic nie
warta. Potrafi pokazywac takie bzdury, ze glowa boli a szczegolnie
wlasnie modul od testowania wydajnosci HDD. W dodatku nie ma dobrego
testera do wydajnosci HDD a HDTach jest tylko nienajgorszy.

> (szczegolnie, ze odpalany jest na tej samej maszynie, w tej samej
> konfiguracji) i powtarza, nie wiedzac dokladnie o co chodzi.

Oj chyba sam nie wiesz o co chodzi :)

Pozdro

--
"...Oh the sisters of mercy - they are not departed or gone.
They were waiting for me when I thought that I just can't go on..."