Re: wolniejszy dysk z driverami udma

Autor: Peter Riley (mkl_at_poczta.fm)
Data: Sun 06 May 2001 - 23:23:34 MET DST

"Luka Vandergaart" <nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid> wrote in message

> Nie uslyszal a wielokrotnie testowal po prostu - Sandra jest IMHO nic nie
> warta. Potrafi pokazywac takie bzdury, ze glowa boli a szczegolnie

W takim razie dziwne, ze zawsze pokazuje przyblizony wynik, bo wg Twojej
teorii powinien byc prawie przypadkowy.

> wlasnie modul od testowania wydajnosci HDD. W dodatku nie ma dobrego
> testera do wydajnosci HDD a HDTach jest tylko nienajgorszy.

Sprawdze i tym, chociaz jestem przekonany, ze pokaze dokladnie to samo
(szybciej bez driverow), nawet jesli rozpiecie wynikow bedzie sie w
porownaniu z sadra roznilo o kilka(nascie) procent.