Re: wolniejszy dysk z driverami udma

Autor: Peter Riley (mkl_at_poczta.fm)
Data: Sun 06 May 2001 - 22:46:09 MET DST

"Luka Vandergaart" <nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid> wrote in message

> Odpowiedz tez byla jak najbardziej powazna - Sandra nie jest miarodajnym
> testerem czegokolwiek.

Nie rozsmieszaj mnie.
Uruchamiam test, pokazuje wynik 10xxx, instaluje drivery via, odpalam test i
mam 8xxx i chcesz mi wmowic, ze test jest niemiarodajny, a dysk pracuje
szybciej? No to gratulacje.

atsd rozwalaja mnie tego typu komentarze kogos kto uslyszal od drugiego
madrego, ze jakis benchmark jest "niemiarodajny" (szczegolnie, ze odpalany
jest na tej samej maszynie, w tej samej konfiguracji) i powtarza, nie
wiedzac dokladnie o co chodzi.