Re: wolniejszy dysk z driverami udma

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Mon 07 May 2001 - 21:55:36 MET DST

Niejaki(a) Peter Riley <mkl_at_poczta.fm> w grupie pl.comp.pecet doznal
olsnienia i napisal:
> atsd rozwalaja mnie tego typu komentarze kogos kto uslyszal od drugiego
> madrego, ze jakis benchmark jest "niemiarodajny" (szczegolnie, ze odpalany
> jest na tej samej maszynie, w tej samej konfiguracji) i powtarza, nie
> wiedzac dokladnie o co chodzi.

ale luka ma racje. sam to moge Ci potwierdzic. u mnie rozrzut w tescie
tranferu z dyskujest taki, ze raz go kwalifikuje jak jakiego 2gb pio, a
raz jako 20gb 7200rpm udma...

test cdromu podobnie - raz pisze ze srednio 8x, innnym razem 42x. co to
ja mam se srednia arytmetyczna wyliczyc? daj se siana. sandra jest
testerem ogolnym, po dokladniejsze sa dokladniejsze anrzedzia - tj.
hdtach - ww.udlabs.com afair.

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__txt by: MGB - pl.comp.pecet "Mi (...) padl Asus A7V, zepsula__|