Re: drukarka - jaka wybrac?

Autor: Muzzy (muzzy4_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 05 May 2001 - 19:44:14 MET DST

> Mowiac o koszcie eksploatacji nie ma sobie rownych. Koszt tuszu czarnego
> 52 zl, kazdy z kolorow po 43 zl (oryginaly, podrobki Fullmark prawie
polowe
> taniej). Pojemnosc czarnego tuszu 28ml, kolorow po 19ml (albo 16ml, nie
> pamietam juz dokladnie).
>
> Myslalem nad HP 930 ale zniechecil mnie koszt tuszu (duzo drukuje) ponadto
To tym bardziej HP 930. Tusz kupujesz za 100 no moze 120 a ajk masz lewe to
i za 80-90zl ale masz za to 42 ml czarnego tuszu ktoym to drukarka bardzo
oszczednie gospodaruje. Ja myslalem nad 840 ale doplacilem >200zl bo mi sie
to zwruci za gora 3 zasobniki ale o tym juz na tej grupie czesto i gesto sie
wywodzilem

Muzzy