Barracuda III czy IBM 60GXP

Autor: Highend (highend_at_poland.com)
Data: Sat 05 May 2001 - 18:54:04 MET DST

Zeby nie bylo. Chyba przez caly dzien czytalem archiwum grupy z 2 miechow i
dalej nie moge sie zdecydowac. Dysk ma byc mozliwie najszybszy i malo
awaryjny. Typ padl na Barracude III - b. szybka, srednio sie grzeje, srednio
szumi, nie wiem tylko jak z jej awaryjnoscia. Moze ktos z serwisu powie ile
bywa zwrotow w porownaniu z innymi dyskami. Zastanawialem sie tez nad IBM
60GXP, ale mam duze watpliwosci co do trwalosci. Moze wie ktos jak jest z
jego awaryjnoscia w porownaniu z 75GXP choc to dopiero poczatek produkcji.
Pozdr,
Highend