Re: Barracuda III czy IBM 60GXP

Autor: Bistro (texac_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 05 May 2001 - 19:24:18 MET DST

On Sat, 5 May 2001 18:54:04 +0200, "Highend" <highend_at_poland.com>
wrote:

>Zeby nie bylo. Chyba przez caly dzien czytalem archiwum grupy z 2 =
miechow i
>dalej nie moge sie zdecydowac. Dysk ma byc mozliwie najszybszy i malo
>awaryjny. Typ padl na Barracude III - b. szybka, srednio sie grzeje, =
srednio
>szumi, nie wiem tylko jak z jej awaryjnoscia. Moze ktos z serwisu powie =
ile
>bywa zwrotow w porownaniu z innymi dyskami.

Jak jeszcznie nie czytales to odwiedz www.storagereview.com jest tam
recenzja IBM'a plus porownania m.in. z Barracuda III.

>Zastanawialem sie tez nad IBM
>60GXP, ale mam duze watpliwosci co do trwalosci. Moze wie ktos jak jest =
>jego awaryjnoscia w porownaniu z 75GXP choc to dopiero poczatek =
produkcji.

Poza tym warto czytac forum z tego serwisu. Jest tam pare watkow dot.
60GXP. Raczej pochlebnych, bo chyba nikomu na razie nie padl.

Sam sie zastanawiam nad wyborem wydajnego twardziela i chyba kupie
60GXP. Barracudy II byly raczej padliwe choc nie moge duzo powiedziec
na ten temat od B III.

>Pozdr,
>Highend

.greetz