Re: Czestotliwosc odswiezania - czym regulowac ?

Autor: Maciek (maciek_at_naw.pl)
Data: Fri 04 May 2001 - 12:23:02 MET DST

> Ja tak . w pierwszej klasie podstawowki dostalem okulary -5.5 czego
> nikomu z szanownych grupowiczow nie zycze. Wiec Widze roznice.
> BTW 85hz to podneisiona poprzeczka z poprzedniego standardu jakim
> byl 75hz o ile mi sie obilo o uszy.
> pozdr.
> Janusz
ja mam 95Hz(power strip+karta z 2MB pamieci) i troche sie nameczylem
zeby uzyskac takie odswiezanie ale przy np. 85Hz to sie pracowac normalnie
nie da
jak sie siedzi przed monitorem nawet po 2-3 godz. dziennie to roznica jest
gigantyczna.
Powyzej 90 obraz jest juz wlasciwie stabilny i tutaj tej roznicy nie
zauwazam
(np. 95Hz vs. 110Hz)
|Maciek|