Re: Podzial na partycje Win2000+Win98

Autor: kpiotr_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 05 May 2001 - 10:32:53 MET DST

> Mam pytanie, jak optymalnie podzielic na partycje (i jakie: FAT16, FAT32,
> NTFS)

jezeli chcesz widziec pliki w2k spod w98 to zdecydowanie FAT32

>40 gigowy dysk wiedzac, ze beda na nim zainstalowane Win 2000 i Win
> 98?

partycji praktycznie nie musisz robic a tylko zainstalowac najpierw w98 a
pozniej na niego w2k, w2k zainstaluje ci wtedy boot managera i bedziesz mial
przy starcie do wyboru odpalenie W98 lub w2k

a tak z praktyki to mam taka konfiguracje jak opisalem powyzej i jedna
dodatkowa partycje (3,5 Gb) na przechowywanie waznych rzeczy gdyby trzeba bylo
przeinstalowac windy
pozdrawiam PIT_R