Re: Gdzie w warszawie tanio Chrome Orb?

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Thu 31 May 2001 - 12:19:34 MET DST

> dobrze sie czujesz?

TAK !

widze ze nie przemowie ci do rozumu :( poszukaj testy na
www.tomshardware.com - ORBY to reklamowy chwyt, sa beznadziejne (chyba ze
masz durona 600 i nic nie bediesz podkrecal a przy zmianie procka chcyesz
wydac kase na nowy), jak wysiadzie ci wiatraczek nie zmienisz na inny ,
trudno sie je zaklada, sa glosne, shit^2

wiem co mowie bo mialem (Titana), za 70zl masz o wiele lepsze coolermater

badz frajer i kup - ja co tylko dobrze zycze !

pozdr