Re: Czy mozna odzyskac dane z .CHK???

Autor: tHRall (s-n_at_z.pl)
Data: Thu 31 May 2001 - 12:23:53 MET DST

Nie wiem czy są do tego jakieś specjalizowane narzędzia dlatego robię to
tak:
    - każdy format pliku (np. Corel ) ma charakterystyczny ciąg znaków zwany
nagłowkiem
    - w pliku *.CHK należy wyszukać taki właśnie ciąg znaków nagłowka pliku
( weź go z innego pliku Corela)
    - potem należy konsekwentnie kopiować znależione fragmenty plików do
nowych plików o odpowiednim rozszerzeniu. Pliki w CHKu są ułożone jeden za
drugim, więć musisz wycinać od jednego nagłówka do drugiego.
    Ja zwykłem to robić jedynie dla małych ilości danych (2-3pliki) jak to
będzie wyglądało dla większych plików - nie wiem.
Pozdr
tHRall