Re: Gdzie w warszawie tanio Chrome Orb?

Autor: Mr.Jack (mrjack_at_neurovirgin.com)
Data: Thu 31 May 2001 - 16:23:28 MET DST

Użytkownik ". : : Krzysztof : : ." <krionix_at_poland.com> napisał w wiadomości

> TAK !

To "dobrze sie czujesz" dotyczylo sposobu twojego wyslawiania sie i
obrazania mnie.

> widze ze nie przemowie ci do rozumu :( poszukaj testy na
> www.tomshardware.com - ORBY to reklamowy chwyt, sa beznadziejne (chyba ze
> masz durona 600 i nic nie bediesz podkrecal a przy zmianie procka chcyesz
> wydac kase na nowy),

mam w domu chrome orba i nie narzekam

>jak wysiadzie ci wiatraczek nie zmienisz na inny ,
> trudno sie je zaklada, sa glosne, shit^2

jak ktos nie umie zalozyc to mu sie zaklada trudno....

> wiem co mowie bo mialem (Titana), za 70zl masz o wiele lepsze coolermater

I wlasnie w tym problem - miales podrobke (Titana), a nie oryginalnego Orba.
W roznych testach autorzy podkreslaja, ze Titany sa gorsze od prawdziwych
Orbow.

> badz frajer i kup - ja co tylko dobrze zycze !

Naprawde, nie jest to konieczne. Znam mozliwosci kilku wiatrakow i nie
potrzebuje wytwarzarki tornada w komputerze, tylko cooler, ktory zapewni mi
bezzwisowa prace przy 900 mhz. Orb ja zapewnia.

--
Jacek "Mr.Jack" Sawicki
http://www.neurovirgin.com