Re: Problem z cd-audio (cd-rw), prosze o pomoc!

Autor: JFK (jfk_at_okg.gdynia.pl)
Data: Thu 03 May 2001 - 10:52:52 MET DST

> sie i jest napisane I/O ERROR, Buffer Underrun Occurred,
hejka
mam pytanko ciagniesz z dysku czy z innego cd roma?
moze cd rom ci sie nie wyrabia?
sprawdz w testach szybkosc odczytu sciezek audio
jesli minimalna jest mniesza niz predkosc nagrywary to jest to
nie wiem jak to jest z audio ale normalne czesto bywaja zabezpieczone przed
kopiowaniem wiec moze po prostu pociagnij ta plyte z clone cd i po bolu
pozdrowka
JFK
jfk_at_okg.gdynia.pl