Re: Problem z cd-audio (cd-rw), prosze o pomoc!

Autor: mi$iek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 03 May 2001 - 10:42:19 MET DST

Użytkownik JamaN <tranced_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9cq0vq$if5$1_at_news.tpi.pl...
> Witam Szanownych Grupowiczow,
> mam problem z nagrywarka RICOH MP7040A,
> probowalem ja instalowac w dwoch kompach,
> w roznych konfiguracjach, z dma i bez, na male
> i duze szybkosci, ale normalnie nagrywa, jesli chodzi
> o PacketCd, jednak nie moge przegrac zadnej plyty
> audio, zazwyczaj przy 3 kawalku (track'u) zatrzymuje
> sie i jest napisane I/O ERROR, Buffer Underrun Occurred,
> czyli na to wyglada, ze mam uszkodzona nagrywarke,
> a moze ktos z Was juz to przecwiczyl i jest jakis ESCAPE
> z tego koszmarku.

Ja mialem podobne problemy z LG CED-8080b, dlugo z tym walczylem, ale
sie udalo. Pomoglo posciaganie najnowszych sterow do plyty (mam plyte na
i815E) oraz najnowszych sterow do nagrywarki + uaktualnienia dla
winoncd3.7 (ktorego uzywam). Teraz juz nic sie nie dzieje. Wczesniej
uzywalem tej nagrywarki pod inna plyta i nie bylo zadnych problemow stad
wiedzialem ze to raczej nie jest wina nagrywary. Pokombinuj u siebie ze
sterami, albo jeszcze jedna mozliwosc, zainstaluj sobie W95 na osobnej
partycji, pod nim nie powinno byc tego probelmu, przynajmniej do czasu
rozwiazania mojego problemu tak robilem i bylo o.k. :)

--
Pozdrawiam