Problem z cd-audio (cd-rw), prosze o pomoc!

Autor: JamaN (tranced_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 03 May 2001 - 00:15:26 MET DST

Witam Szanownych Grupowiczow,
mam problem z nagrywarka RICOH MP7040A,
probowalem ja instalowac w dwoch kompach,
w roznych konfiguracjach, z dma i bez, na male
i duze szybkosci, ale normalnie nagrywa, jesli chodzi
o PacketCd, jednak nie moge przegrac zadnej plyty
audio, zazwyczaj przy 3 kawalku (track'u) zatrzymuje
sie i jest napisane I/O ERROR, Buffer Underrun Occurred,
czyli na to wyglada, ze mam uszkodzona nagrywarke,
a moze ktos z Was juz to przecwiczyl i jest jakis ESCAPE
z tego koszmarku.

Dziekuje za ew. pomoc, podpowiedzi, info.

Bede bardzo wdzieczny.

Pozdrawiam
Jacek
tranced_at_poczta.onet.pl