Re: Voodoo3 v100 i overclock

Autor: Yantar (yantar_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 26 Apr 2001 - 20:52:30 MET DST

"timeo" <timeo_at_poczta.onet.pl> pisze:

Dzieki za odpowiedź
Na radiarotku zamocowałem oczywiście śmigiełko.
>Kręcisz dokąd się da kręcić - tzn. dokąd gierki się nie wieszają , ekran się
>nie krzaczy ...
No właśnie... na pierwszy ogień poszło 166Mhz i ekran w 3D się
krzaczył :( Migały cały czas małe artefakciki.
Zmniejszyłem do 160Mhz i tu ciekawostka... jedna gierka zaczęła się po
kilkunastu minutach grania wykładać a inna (też 3D) już nie...

>odblokować drugą
>jednostkę teksturującą (trzeba pogrzebać w rejestrze , gdzie dokładnie nie
>wiem).
To już mam.

Pzdr, Yantar
www.gwiazdyws.prv.pl [Gwiazdy W Sieci]