Czy Sound Galaxy BXII (8bit ISA) pracuje w Windows 95?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Thu 26 Apr 2001 - 21:03:24 MET DST

Mam problemy z uruchomieniem tej karty pod Windows 95PL.

Nie wiem czy ta ISA karta audio jest jakoś uwalona czy
ona pod Windows po prostu nie działa bo jest zbyt uboga?

Niby daje się znaleźć przy wyborze drivera SB i SB Pro
i po podaniu prawidłowych ustawień I/O 220H i IRQ 5
system mówi że to urządzenie działa poprawnie, ale nic
nie gra pod Windows i nie ma ikonki żółtego głośniczka.

Trzy największe scalaki na karcie to AZTECH AZTSB072,
YAMAHA YM3812-F oraz INTEL AZTDSP36 S-80C51FASM...
Czy ktoś się orientuje czy ta karta działa w tym os?

Gdy zabootuję do "command-line prompt only" i użyję
DOSowego programu testowego to karta gra, więc z kablami
pokrętłem głośności i głośnikami jest wszystko w porządku...

Pomocy... czy ktoś z Was ma taką kartę pracującą pod Win95?