Re: Voodoo3 v100 i overclock

Autor: timeo (timeo_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 26 Apr 2001 - 18:43:39 MET DST

> Mam V3 2000 velocity100, nominalnie pracuje na 143Mhz.
> Nie pamiętam do jakiej wartości można go bezpiecznie podkręcić.
> Jaka to wartość? Wydaje mi się, że można było wykręcić go
> o szczebel wyżej (166Mhz), ale nie jestem pewiem...

Kręcisz dokąd się da kręcić - tzn. dokąd gierki się nie wieszają , ekran się
nie krzaczy ... Oczywiście przy V3 , po pierwsze dodatkowe chłodzenie , kość
cholernie się grzeje. Po drugie przy Velocity 100 , odblokować drugą
jednostkę teksturującą (trzeba pogrzebać w rejestrze , gdzie dokładnie nie
wiem). Po trzecie nie szarszażować tj. podnosić częstotliwość stopniowo i
dobrać optymalną. (166 powinno chodzić bez problemów , choć to zależne jest
też od kości pamięci , podobno Hyundaye są efektywniwjsze).
pzdrw
timeo