Re: Co jest z Sony?

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 21:20:52 MET DST

On Wed, 18 Apr 2001 19:05:07 +0200, Andrzej Krasuski
<cobalt_at_abakus.siedlce.tpsa.pl> wrote:

> Tiaa... Zadzwoniłem do Sony Polska z prośbą o pomoc przy uruchomieniu
> magnetooptyka, kupionego za pośrednictwem Siemensa. Pan grzecznie mi
> powiedział, że Sony Polska nie ma prawa mi pomóc, bo w Polsce ONI tego
> nie sprzedają, więc mój problem, jak go sobie kupiłem....

Poniekąd mają pewnie rację bo nikt czegoś takiego u nich wcześniej nie
widział i nie wiedzą, jak się do tego zabrać. A autoryzować mogą tylko
sprzęt na Polskę do którego mają jakąś dokumentację (jak przystało na
serwis autoryzowany).

--
Pozdrawiam
  Bartek