Re: bezszmerowe obudowy - kolejny odcinek

Autor: phenomen (thee-majesty_at_space.pl)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 21:27:31 MET DST

>IMHO czy sie da czy to zależy od tego czy zasilacz jest nad prockiem
>czy też sąsiaduje obok procka. Zasilacz ma taką wadę, że w większości
>przypadków emituje ciepło to raz a pobieranie to dwa.

heh... to juz skolei inny problem... po wymianie na "boskiego"
enlighta temperatura na procku skoczyla mi o ponad 20stopni [wczesniej
41-44_at_setiathome teraz 66-69] narazie nie probowalem otwierac szpar w
obudowie, bo specjalnie je uszczelnialem w nadziei na cichsza
prace.... ale zaskoczony jednak jestem, bo chromeorb dmucha wprost na
szpare w zasilaczu przez ktora skolei wiatrak wywiewa na zewnatrz...
:(
jesli tak ma byc z "mini" to ja dziekuje.... nawet obudowy nie bede
mogl zostawic...

>Tak. Podłącz zamiast 12V 5V np. z zasilacza.

dla mnie to wyprawa w himalaje ;) ale jak ktos mi dokladnie pokaze co
i jak to chetnie sprobuje ;) niestety elektrykiem to ja nie jestem ;)

>A są nie plastikowe obudowy ...? :-)))

>A na serio...to nawet dyski 7200 nie wprawiają jej w wibracje.

i wlasnie tego bedzie mi brakowac po enlight.. wszystko wisi na
amortyzujacych szeleczkach ;)

  __
         massif