Re: Co jest z Sony?

Autor: Andrzej Krasuski (cobalt_at_abakus.siedlce.tpsa.pl)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 19:05:07 MET DST

towarzysz Vader wrote:

> Z Sony do tej pory nie miałem żadnych problemów. Można by rzec, jestem
> zakochany w tej firmie i staram się kupować sprzęt tylko ich produkcji
<>
>Może coś przeoczyłem?

Tiaa... Zadzwoniłem do Sony Polska z prośbą o pomoc przy uruchomieniu
magnetooptyka, kupionego za pośrednictwem Siemensa. Pan grzecznie mi
powiedział, że Sony Polska nie ma prawa mi pomóc, bo w Polsce ONI tego
nie sprzedają, więc mój problem, jak go sobie kupiłem....
Nawet grzecznie, nie powiem, odmówił skierowania mnie do kogokolwiek,
kto mógłby cokolwiek o takim sprzęcie wiedzieć. Jest Sony, i jest Sony
Polska. Jak się okazuje, są to całkowicie różne firmy... I firma Sony
nie ma prawa działać na polskim rynku. Sorry...

AKC