Wolny transfer w Netii?

Autor: Jakub Jewuła (biuro_at_skanowanie.com.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 23:41:53 MET DST

Od paru dni wraz z nowym kompem mam nowy modem - Softcostam modem.
(programowy ogryzek).

Jedna dziwna sprawa - normalnie lacze sie przez Netie.
Od kiedy mam ten modem polaczenie jest cholernie wolne,
przy sciaganiu poczty Outlook czesto nie moze nawiazac
polaczenia z serwerem, ogolne zatwardzenie...
Przez numer pocztowy smiga az milo (teraz ciagne 6kb/s).

W czym problem?
Netia nie lubi mojego modemu, czy tez sa teraz jakies problemy
z siecia Netii? Moze fatalny routing? Zauwazylem, ze niektore
serwisy www ida szybko a inne jakby nie chcialy.
Przez poczte wszystko idzie <> rowno.

W Netii mam ryczalt za 100g w sieci - nie chce wracac "na Poczte"

--
Jakub Jewula studio QbA
skanowanie filmów 35mm - http://www.skanowanie.com.pl