Re: Wolny transfer w Netii?

Autor: mi$iek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Apr 2001 - 06:40:21 MET DST

Użytkownik Jakub Jewuła <biuro_at_skanowanie.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9avv10$g0t$1_at_news.internetia.pl...
> Od paru dni wraz z nowym kompem mam nowy modem - Softcostam modem.
> (programowy ogryzek).
>
> Jedna dziwna sprawa - normalnie lacze sie przez Netie.
> Od kiedy mam ten modem polaczenie jest cholernie wolne,
> przy sciaganiu poczty Outlook czesto nie moze nawiazac
> polaczenia z serwerem, ogolne zatwardzenie...
> Przez numer pocztowy smiga az milo (teraz ciagne 6kb/s).
>
> W czym problem?
> Netia nie lubi mojego modemu, czy tez sa teraz jakies problemy
> z siecia Netii? Moze fatalny routing? Zauwazylem, ze niektore
> serwisy www ida szybko a inne jakby nie chcialy.
> [...]

Witam

Tez uzywam tego ryczaltu od ponad pol roku i odpukac (puk, puk) :))
jestem bardzo zadowolony. Zadnych problemow z polaczeniem, lacze sie za
kazdym razem. No a transfer... jak sobie przypomne co mialem w TP s.a.
to sie zastanawiam jak ludzie z tym wytrzymuja. Dla przykladu w jedym
momencie sciagalem plik z sieci razem z moim kuplem, ja Netia, on TP. Ja
ten plik sciagalem 43s., a on go sciagal ponad pol godziny. Dla pewnosci
posciagalem go pare razy :), ale sie chlopak wkuzyl. Ogolnie mam miedzy
4-6KB.Dodam jeszcze ze uzywam trzech systemow W98 , Wme i W2k, tylko
przy W2k mialem problem z polaczeniem i panowie w Netii nie umieli mi
pomoc, powiedzieli ze maja problemy jesli sie ktos laczy z W2k, ale
odpowiedz (listowna) dostaje zawsze w ciagu okolo 2 dni, a pytan
zadawalem im kilka. Co do problemu to rozwiazanie okazalosie banalne.
Byla wlaczona opcja laczenia wielokanalowego, jak tylko to wylaczylem,
modem zaczal sie laczyc bez najmniejszych problemow.

--
Pozdrawiam