Re: Wolny transfer w Netii?

Autor: Tobi (tobbi_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Apr 2001 - 08:11:20 MET DST

Użytkownik Jakub Jewuła <biuro_at_skanowanie.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9avv10$g0t$1_at_news.internetia.pl...
> Jedna dziwna sprawa - normalnie lacze sie przez Netie.
> Od kiedy mam ten modem polaczenie jest cholernie wolne,
> przy sciaganiu poczty Outlook czesto nie moze nawiazac
> polaczenia z serwerem, ogolne zatwardzenie...
Ja też mam 100h w netii i jestem bardzo zadowolony. Połączenie za
pierwszym razem, transfer wiele szybszy niż miałem w tepsie. Siedzę
tylko i ściągam stuff z sieci :)
Miałem tak na poprzednim modemie - Zoltrix Phantom, mam też na obecnym -
Pentagram Omen.
Tobi