win 2000 i grafika z abita SA6R

Autor: ravisoftputer (rvsftptr_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 09:08:56 MET DST

Czesc
Czy mozecie mi dac wskazowke jak zainstalowac poprawnie grafike na plycie
gl.SA6R (i815) i W2K?
Drivery instaluja sie oki restart i komunikat ze przynajmniej jedna usluga
nie zostala poprawnie zaladowana i uruchomiona.
We w sprzecie figuruje sobie spokojnie ten chory intel bez zadnych
konfliktow. Dostepne opcje rozdz. to 640 x 480 i 800 x 600 dla 16stu sztuk
kolorow.
A jeszcze na pci mam kontroler SCSI advansys i SB LIVE 5.1, moze to ma jakis
wplyw? Oczywiscie pod 98 jest all oki.
W biosie kombinowalem z przydzieleniem i "oddzieleniem" przerwania dla
grafiki ale nic to nie pomoglo.
Czy ktos mial jakies przejscia z czyms takim?

zdrowko
ravi