Re: 3 lata gwarancji na hdd to tylko bajer!!!!! (WIECEJ BAJEROW)

Autor: Markus (markus_at_tele2.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 09:08:44 MET DST

No może nie aż takie jak się wydaje. Prowadzę taką firmę. Ustawa jest tak
skonstruowana, że jeżeli ja tego nie dopilnuję to po dupie dostanie nie
tylko klient, ale i ja. Ceny też wziąłęs trochę z księżyca. W tej chwili
najwyższą stawką jest 130zł netto, z dojazdem w cenie. Poza tym jak lient
chce zaoszczędzić to może przywieżć kasę do serwisu. Ustawa uwzględnia, a
nawet zaleca ten wyjątek. Poza tym w trakcie przeglądu robi się takie rzeczy
jak czyszczenie kasy i programowanie nowych towarów, zmiana czasu. W
cenie...
Pozdr. Marek