CDRW TEAC 12x10x32

Autor: Kobold (lkotnis_at_opinion.com.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 09:04:31 MET DST

Mam problem z tym modelem.
Podlonczony do plyty Abit-a KT7a.
Przy probie nagrywania, wylancza sie monitor (gasnie lub przechodzi w tryb
suspend) komp przestaje reagowac.
Gdy wyloncze dma dla nagrywarki to wszystko jest ok, ale cd i oczywiscie
odczyt na nagrywarce zuzywa znacznie wiecej czasu proca.
VIA 4in1 mam najnowsze. Od samego poczatku mam problemy z dma na napedach
typu CD i CDRW!!! i powoli meczy mnie przepinanie kabelkow, wlanczanie
wylanczanie dma, i dlubanie w kompie. :(

Kobold
kobold_at_klub.chip.pl