IBM DTLA 45gb

Autor: robak (robal_at_mops.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 23:48:43 MET DST

witam !
slyszalem ostanio duzo o problemach z dyskami ibm - ale nic z pewnego
zrodla - moze ktos mi przyblizy temat (jestem bezposrednio zainteresowany
jako posiadacz w.w.)

u mnie ten dysk ma sie calkiem spoko, szybko dziala - jedyny jego mankament
to duze zuzycie mocy procesora (amd k6-2 400) - przy kopiowaniu z partycji
na partycje zuzycie procka dochodzi do 60-70 % - czy tak ma byc ?? (udma
jest zainstalowane poprawnie - service pack via 4.25)

i jeszcze jedno - szukam jakiegos dobrego programu do przetestowania
szybkosci dysku
z gory dzieki - pozdrowionka

p.s. mam tez drobne problemy z winampem - lekko przycina podczas np.
przewijania okna w internet explorer (5.5), ale nie sadze zeby to mialo
zwiazek z dyskiem (mam nadzieje)....

--
robak
icq uin #24288335