Odp: IBM DTLA 45gb

Autor: agasoft (agasoft_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 10:50:11 MET DST

Trzymam się marki IBM od 5 lat i wszystko chodzi cacy. Wcześniej miałem
2,1GB DAQA i był szybszy od tych dużo nowszych dysków UDMA Seagate-a
 przynajmniej tego 2,1GB ). Dwa lata temu zmieniłem na 13,5 DJNA i też
chodzi ten dysk szybko, cicho, a co najważniejsze nie pada jak to było z
Caviarami, Seageate-ami i z tym syfem dla "oszczędzających" Samsungami.
Choć rzeczywiście o tej nowej serii IBM DTLA ( czy cos podobnego )
słyszałem, że padają, ale osobiści etego nie doświadzczyłem, ani moi
najbliżsi znajomi. Sądzę jednak, że i tak obecnie są mnie awaryjne niż
konkurencja. Niewiem jedynie jak Fuijutsu jest trwały, mże się ktoś na ten
temat wypowie.

Użytkownik robak <robal_at_mops.uci.agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:99tmf9$fo0$1_at_info.cyf-kr.edu.pl...