Re: IBM DTLA 45gb

Autor: Bodzio (bodzio12_at_kki.net.pl)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 00:19:18 MET DST

Być może śmiesznie to zabrzmi w świetle mojego poprzedniego postu,
jestem b. zadowolony z tego dysku.
Używam go z płytą Solteka z UDMA66 (dysk 100).
Posadzonego mam Personal Oracle'a i przede wszystkim do tego go używam.
Działa wyśmienicie, jest cichy, szybki.
Jedyny problem, z jakim miałem do czynienia,
to był właściwie problem starej płyty - nie był rozpoznawany.
Ale dysk ma możliwość tylu ustawień, że poszedł nawet na niej
(wprawdzie coś koło 30 GB, ale jednak ruszył).

Bodzio