Re: Czemu sieciowka "kopie"?

Autor: OutsiDRE^ (elite_at_positive.net.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 23:31:29 MET DST

Użytkownik "Pawel Ryniewicz" <pawelryniewicz_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:99tfap$5t9$1_at_news.onet.pl...
> Dotknalem dzis siecowki i mnie kopnela. Czy jest to zwiazane ze zlym
> traktowaniem? Karmie ja trzy razy dziennie :-) Skad sie biora te
przebicia?
> Mam karte z wyjsciem bnc i strzela terminator. Karta na intelu.Pomocy

Uziemic wtyczke BNC sieci kabelkiem razem z obudowa komputera
bedzie kopac u sasiadow ale my bedziemy bezpieczni
Potem mozna kazdemu kabelek w podobny sposob uziemic do obudowy a przy
okazji wszyscy tez musza miec uziemienie komputerow wtedy nie bedzie kopalo
jak jeden chociaz nie ma to cala sprawa lezy.

Swoja droga zastanawiam sie czemu karta nie jest uziemiona bezposrednio do
sledzia skoro kopie no i dziala jak sie uziemi wtyczke do obudowy.

Na terminator mozna wziac rezystor powiedzmy duzej mocy (jakis drutowy 50
ohm) to sie nigdy nie sfajczy.