Re: IDE i kolejnosc podlaczania

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 23:46:23 MET DST

On Mon, 26 Mar 2001 12:25:46 +0200, Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
wrote:

>Jeśli masz zwykły kabel, na którym master siedzi na środku bez problemu,
>to spowolnienia nie ma i wszystko powinno działać idealnie. Ważne jest
>tylko, by koniec kabla nie wisiał samotnie lub np. wpięty do pustej
>kieszeni, bo się odbicia robią i wtedy może być wolniej.

Czekaj czekaj... Czyli jak mam na taśmie sam dysk, podpięty do tej
wtyczki bliżej płyty, a do drugiej wtyczki, tej na końcu nic nie jest
podpięte, to jest źle? To co zrobić? Podpiąc dysk do tej ostatniej
złączki?

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl; http://www.zuko.prv.pl - wyciszanie wiatraków