Re: Kilka pytań odnośnie nowej maszynki :-)

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 15:48:37 MET DST

> więc i temperatura skacze. Używam dodatkowo CPUCool 6.0.8, który dość
dobrze
> stabilizuje temp. na poziomie 32-35st. C. Jaki inny program
polecilibyście
> do nadzorowania/obniżania temperatury procesora (pod W2K, freeware)??

Z tego co wiem, to Win 2K sam z siebie chłodzi procesor. Oczywiście tylko
wtedy gdy nie jest obciążony. Różne programy chłodące działają tak samo,
zabierając przy tym część zasobów, więc nie warto ich stosować. Nawet
w Win 9x/ME.

> 3. Jaki zestaw cooler+radiator polecilibyście do dość mocno obciążonej,
nie
> podkręcanej maszyny PIII 733MHz? - oryginalny momentami sobie nie radzi.

To znaczy że temperatura dochodzi do aż 35'C? Myślę że PIII to przeżyje;)
Ale poczytaj na ten temat w http://www.tweak.pl/ oraz http://www.in4.pl/

Wonder