Re: sieć lokalna - szukanie pliku

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 15:58:26 MET DST

"Michał Lipek" wrote:
[...]
> A jako plik wpisujesz *.mp3

OK, ale to muszę znać komputer i katalog. A jeżeli ktoś chce przeszukać
po prostu wszystkie katalogi udostępnione w sieci?

Kiedyś ten problem był wałkowany na pl.comp.intranet. Pewien człowiek
się zlitował i napisał taki programik (versja pre alfa), ale u mnie
zazwyczaj się wywala przed przeszukaniem całej sieci. Jak ktoś chce, to
zapraszam na priva.

Gdzieś też miałem programik do wyszukiwania plików określonego typu (na
pewno działał z MP3), ale teraz nie mogę go namierzyć.

--
Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_poczta.fm