Kilka pytań odnośnie nowej maszynki :-)

Autor: Łukasz 'ptashek' Szmit (Lukasz.Szmit_at_scg.no_junk.gliwice.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 11:13:32 MET DST

Witam,

Uporałem się w końcu z przeprowadzką na nowy sprzęt i teraz mam kilka pytań.

1. Czy odpalał ktoś z Was klienta SETI_at_HOME w trybie "Analysis always runs"?
Dlaczego pytam? Ano dlatego, że obciążenie procka jest DUŻE w tym trybie
więc i temperatura skacze. Używam dodatkowo CPUCool 6.0.8, który dość dobrze
stabilizuje temp. na poziomie 32-35st. C. Jaki inny program polecilibyście
do nadzorowania/obniżania temperatury procesora (pod W2K, freeware)??

2. Czy Collin McRae Rally 2.0 działa pod W2K? Mam zamiar kupić. (wiem,
wiem... pl.comp.gry...)

3. Jaki zestaw cooler+radiator polecilibyście do dość mocno obciążonej, nie
podkręcanej maszyny PIII 733MHz? - oryginalny momentami sobie nie radzi.

Z góry dziękuję :-)

--
Ptashek.