Re: Kilka pytań odnośnie nowej maszynki :-)

Autor: Luka Vandergaart (nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 11:47:15 MET DST

-~*Łukasz 'ptashek' Szmit*~- <da whatever>

>1. Czy odpalał ktoś z Was klienta SETI_at_HOME w trybie "Analysis always
>runs"?

Nie poniewaz uzywam klienta tekstowego (ktory dziala jako serwis pod
Win2K u mnie) i dziala przez caly czas.

>Dlaczego pytam? Ano dlatego, że obciążenie procka jest DUŻE w tym
>trybie więc i temperatura skacze. Używam dodatkowo CPUCool 6.0.8, który
>dość dobrze stabilizuje temp. na poziomie 32-35st. C.

Uzywanie tych 2 programow nie ma sensu - oba probuja wykorzystac caly
czas wolny procesora z tym, ze SETI ma wyzszy priorytet.

>Jaki inny program polecilibyście do nadzorowania/obniżania temperatury
>procesora (pod W2K, freeware)??

Do nadzorowania MotherBoard Monitor 5.05, do obnizania zaden bo przy
obciazeniu to nie ma zadnego znaczenia.

>2. Czy Collin McRae Rally 2.0 działa pod W2K? Mam zamiar kupić. (wiem,
>wiem... pl.comp.gry...)

U mnie dzialal.

Pozdro

--
"...Oh the sisters of mercy - they are not departed or gone.
They were waiting for me when I thought that I just can't go on..."