Re: Zadna karta AGP mi nie dziala

Autor: NoLimited (nolimited_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 11:24:18 MET DST

Użytkownik "Przemyslaw Popielarski" <premax_at_hot.pl> napisał w wiadomości
> Mam plyte Tyan Tiger 2, chipset Intel 440LX, procesor Pentium II - 266.
> Wszystko dziala jak ta lala, tylko nie chce mi widziec zadnej karty
> graficznej..
> Wsadzilem Daytone na SIS-6326 AGP i ani widu obrazu, tylko 2 szybkie
piski,
> a potem seria 8 piskow.
> Sprawdzilem na amibios.com -- 8 piskow to blad pamieci karty graficznej..
> Wiec wsadzilem druga karte -- TNT2 AGP, i tez to samo i te same piski. I
> nadal zero obrazu.
> Wsadzam byle karte PCI -- dziala.
> Wsadzam byle karte ISA -- dziala.
> [...]
pomoglo...

Miałem jakieś 2-3 lata temu identyczną sytuację. Płyta DFI (nie pamiętam
dokładnie modelu) tyle że z chipsetem BX. Robiłem przesiadkę z Banshee PCI
na Rive tnt2 AGP. Zadowolony po zakupie wróciłem do domu. Włożyłem do slota
i ... piski, obrazu niet. Wkurzony pojechałem do sprzedawcy karty. Nie
robił problemów - wymienił na drugą. Wracam do domu, wkładam kartę i ....
znowu to samo. Pojechałem jeszcze raz, dopłaciłem i wymieniłem na kartę
innej firmy. Wracam do domu i.... znowu to samo. Na szczęscie miałem płyte
jeszcze na gwarancji. Zareklamowałem, dali inny egzemplarz i od tej pory
zero problemów.

Stąd wniosek że masz uszkodzony slot AGP.

NoLimited

--
Skalowalny, bezpieczny, serwer dedykowany, http://www.wdc.pl